Vill du bli diplomerad Kreditchef ? – Ny chans med start 9 november

Missade du Sveriges första omgång av Kreditchefsutbildningen? 9 november får du som arbetar med Credit Management möjlighet att kvalitetssäkra dina kunskaper.

I samarbete med Credma erbjuder Kreditföreningen en högre diplomutbildning för kreditchefer och credit-controllers, med en internationell examen som mål. Utbildningen är en svensk version av den brittiska motsvarigheten som – världens största organisation för kreditprofessionen CICM -håller i.

Första delkursen ”Credit Management” startar den 9 november 2021. Kursen är digital och vi sänder live varje tisdag 10.00-12.00 under 10 veckor. Ta chansen att fördjupa och dokumentera dina kunskaper inom Credit Management samtidigt som du kompletterar din kompetens för att möta en allt mer internationell marknad. Välkommen att bygga på, uppdatera och kvalitetssäkra dina kunskaper inom det viktiga området Credit Management!

Läs mer om programmet och den första delkursen
Diplomerad kreditchef
Del 1 Credit Management

Tveka inte att kontakta oss om du har frågor om utbildningen eller vill ha hjälp att bedöma om den är rätt för just dig.

milica.milic@credma.se, 070-928 60 94
katrin.bjorksten@kreditforeningen.se, 070-535 65 44